8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження.
Попри це суб’єктам декларування не варто переживати щодо отримання інформації,
необхідної для заповнення декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з
електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Розповідаємо, яку саме інформацію можна знайти не виходячи з дому:
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (https://bit.ly/2zeaaIQ) – містить
інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти
незавершеного будівництва» декларації;
Офіційний електронний портал Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/) – містить
відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3
«Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та
громадських формувань (https://bit.ly/35uO94s) – інформація до розділів 8 «Корпоративні
права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є
суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
Електронний кабінет водія (https://bit.ly/2YyQsSw) – інформація знадобиться при
заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби
України (https://cabinet.tax.gov.ua/) – містить відомості про доходи;
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) –
містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію;
Укрпатент (https://bit.ly/2xxa7Hk) – інформація щодо зареєстрованих патентів на
винаходи, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10
«Нематеріальні активи».
Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України
(https://cabinet.smida.gov.ua/) – інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка
необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».
Зверніть увагу, що інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та
періодично оновлюватися.
Нагадуємо, що кампанія декларування 2021 року триває до 31 березня.
Отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можливо:
звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій
установі. Їхні контакти можна знайти за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/katalog-
upovnovazhenyh/.
за телефоном Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в
робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням:
https://wiki.nazk.gov.ua/.
Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою
support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті.
Як подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) нагадує, що
з 30 грудня 2020 року набрали чинності зміни до Закону України «Про
запобігання корупції», якими відновлено обов’язок окремих суб’єктів
декларування подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
Такі повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту
отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка
перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1
січня відповідного року (113,5 тис. грн у 2021 році).
У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати
повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді.
Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з
використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та здійснити такі
кроки:
- обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
- ознайомитися з правилами заповнення;
- перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
- натиснути на кнопку «Подати документ».
Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані,
треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.
Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?
Суб’єкти декларування, які займають відповідальне та особливо
відповідальне становище, а також які займають посади, пов’язані з
високим рівнем корупційних ризиків. Детальніше з переліком таких посад
можливо ознайомитись у роз’ясненні за посиланням.
Інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни у майновому
стані не подають.
Якщо у вас виникають питання щодо подання повідомлень про суттєві зміни
у майновому стані, ви можете отримати консультацію наступним чином:
Зателефонуйте до нашого Контакт-центру: +38(044)200–06–94.
Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до
18:00.
Зверніться до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання
корупції у вашій установі за консультацією. Їхні контакти можливо знайти
за посиланням на мапі.
Ознайомтеся з роз’ясненнями у нашій базі знань. Працює зручний пошук
за ключовим словом.
Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром декларацій
зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму
зворотнього зв’язку на нашому вебсайті, що включає найчастіші питання
та відповіді технічної допомоги.